dimarts, 14 d’octubre del 2008

JORDI DESCANSA EN PAU

Tota la familia que formem el Centre Excursionista Sant Celoni estem de dol per la mort, en accident de muntanya, de l'amic , company i cap de secció JORDI ROIG.

l'alpinista de 41 anys Jordi Roig , veí d'Arenys de Munt (Maresme), va morir dissabte al matí després de caure des d'una altura d'uns 80 metres mentre escalava amb companys del CESC el pic de Néouvielle, al sud del port de muntanya de Tormalet (Occitània), als Pirineus Centrals. L'altre escalador, veí de Breda, en va sortir il·lès. L'amic de la víctima va ser qui va avisar de l'accident a través del seu mòbil.

L'alerta la va rebre el Centre d'Emergències de Sabadell, des d'on van donar l'avís al grup de rescat d'alta muntanya de la policia francesa de la zona de Pierrefitte-Nestalas. A les onze del matí, es van traslladar al punt indicat amb helicòpter. Els efectius, però, no van poder fer res per salvar la vida a l'alpinista. L'acompanyant de l'home, i 14 excursionistes més que formaven part del grup però que en el moment de l'accident estaven fent una altra activitat, ja havien tornat ahir a Catalunya.
En el moment dels fets, els dos alpinistes estaven fent l'ascens al pic de Néouvielle, de 3.000 metres d'altura.Va ser quan eren a 2.600 metres que la víctima va caure des d'una altura d'uns 80 metres.

En Jordi era soci i formava part del Centre Excursionista de Sant Celoni, era molt experimentat en alpinisme i era monitor de muntanya.

Molta Salut.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia!!
Aquest Jordi Roig l’anomenaven “aviador”. Si es així em podries dir com localitzar a la família? El meu e-mail es joanribas78@hotmail.com. De veritat que m’interessa moltíssim saber-ho.

Marcelo ha dit...

em sap molt greu Xavi! molts ànims a la familia i companys!

Anònim ha dit...

es una història clavada que ja vaig viure fa 8 anys enrere amb un amic meu, l'Enric Casals.....

sara novell ha dit...

Queda't amb tot allò que t'ha donat la muntanya...
El millor de tot és el que hi has viscut...
Un indret meravellós!!!!

karli ha dit...

Ho sento nanu!! putades de la vida!! tota una desgracia..
Anims Xavier i tirar avanti!!!
Adeu crack!! i descansa en pau Jordi Roig.

b. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
b. ha dit...

Jo conec un bon amic seu, en Marcel... És molt trist perdre a algú amb qui s'ha compartit tant i tant! Però hem de pensar que la mort no resta mai: ens omple de records, bons records.

Ànims i salut a dojo!

P.S.: Cacuet, si no et fa res, li passo a Marcel la teva adreça, a veure si ell et pot ajudar a contactar amb la família.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies b·i·a, peró ja hi he contectat!!!

b. ha dit...

Ok!, Cacuet. Ja m'ho imaginava, però per si de cas li he preguntat al Marcel... i tot just m'acaba de donar el tel. de la germana d'en Jordi Roig, la Montse.

Doncs res, xec.

Apa, ànims a tot 10 i molta salut!