dimarts, 26 de maig del 2009

COLLONS DE TEMPS

Collons de temps el que ha fet avui Dimarts , quan he sortit del curro fotia un dia guapo i mentres feia els meus 3 kms cap a casa amb la meva bike_kill , ja estava rumiant l'entrenament de Muntanya d'aquesta tarda.


Amb un mega dinar d'un Potito Hero 3 frutas de 1er plat i una barreta de 2on he sortit de casa cagan't llets , content i cantant .


Però collons , el sol s'ha fos de cop , el Vent i el polen em trinxaven la cara i 4 Gotes d'aigua m'han fet ... " no ès que sigui pas un tites !!! ... però ès que ja estic fard de mullar-me " i he decidit anar a empaitar camions a la NII .


Mireu quin cel tant xungo deixava al meu darrera , hon si pot veure el Castell de Montsoliu al fons.

Doncs d'Arbúcies cap a la Xunga NII a buscar una mica de sort a la caçera d'algun camiò , bus ho tractor.

Aquesta ès segurament " per mí " la més xunga de les carreteres que tenim a Catalunya , hon per collons tenim que anar per dins ja que no ens han deixat ni un putu pam , a més hi ha 3 carrils !!! , et cagues quan els cotxes a tota castanya et pasen a un pam i dius uffff !!!

Aquesta ès la reacciò de la meva hombra avui per tots aquells que no respectaven el 1,5 m.

QUE US ....... PEL CUL , FILLS DE PUTA !!!

*****************************************

MOLTA SALUT !!!!!!!!!

4 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

AAquest tram no se si el conec. Molt xula l'ombra del 1,5, je,je.

TRI-CAS ha dit...

Aver si te van a a poner una multa por escandalo publico, jejejejej
veo que ya estas recuperado del todo no??? Eso es bueno.... ahora a seguir machacando las piernas.
Yo me estoy ploanteando hacer un año solo bici para ver hasta donde soy capaz de llevar mi nivel ciclista.
Porque esto del tri de teja a medio camino de todo!!!

RAMONET ha dit...

M'has matat amb el teu menú per dinar... Potito de nen de primer i barreta de segon, de postre powe gel??? jeje. Que grande...
Salut i força al canut!!!!

Mariona ha dit...

Cuina casolana jajjaja