dimarts, 21 d’abril del 2009

BONES SENSACIONS FINALS

Avui Dimarts entrenament de 120 minuts fent les meves sèries de recuperació de treball cardio amb recuperacions de 5 minuts i fava, un bon treball que dia a dia vaig notant i fent avui ja 2 kms més que l'ultim cop .

St. Celoni - la Roca - St. Fost de Capsentelles-la Roca - St. Celoni a velo. de 34km/h de mitja.
Sembla que vaig millorant , amb 10 dies he notat una millora molt gran a més la sortida de 180 kms de Diumenge m'ha donat confiança perquè ahir dilluns ni rastres del dia avanç. Seguiré treballant dia a dia per sentir les sensacions optimes per tornar a saltar a la plaça a trinxar-ho tot.
... i ès que tinc ganes que el meu ìdol em torni a guaitar fent maasaiades!!!

... ens trobarem a l'infern Marco!

Avançs de tancar la Paradeta , vull donar molts ànims a dos amics i companys ciclistes el qual tinc la sort de poder sortir a entrenar i trinxar-me al seu costat ... molts ànims Josep Pujol alies "Pitu" i Xavi Xampeny alias "Xampi"... Res greu però els que entranem dia sí i dia també qualsevol cosa ens toca les pilotes ... QUE TINGUEU UNA BONA RECUPERACIÓ COMPANYS , SERAN QUATRE DIES i FAVA !!! .

molta salut !!!!

2 comentaris:

Alba ha dit...

Me n'alegro que ja tornis a fer de les teves!!!! Molts records!

Joan ha dit...

Ho veus Massai , mica en mica ja tornes a ser el d'abans , pensa que el Pirata et controla !!!

A póc a póc sense cremar-se , que tú a la que pots (com tú dius) Fava!!!!!

Salut i pedals!!