dilluns, 24 de novembre del 2008

ÀNIMS JOSEP !!!

Avui dilluns m'ha arriba't la notícia que el meu amic i company , que segurament ès un conegut per molts de vosaltres en Josep Santasusana va tenir una caiguda molt forta amb la BTT " no corre perill " ... Molta força Santa !!! això ho has de superar perquè mai he conegut un gran maasai tant fort com tu.

Amb el Santa , l'Eugeni i en Charlie aquest any ens hem fet un fart de fotre kms i kms junts, brevets de 200 , 300 la BPB de 630 kms, més altres proves que ens hem anat troban't, he fet molta amistat amb ells i per això ser que un cop en Santa estigui a tope i tornarem !!!

El Charlie , jo , l'Eugeni i en Santa a la BPB al control de coll d'Ares ... només ens faltaven 400 kms. per la Meta.

en quan ahir, BTT cassà de la Selva (Copa Gironina )
Doncs poc a dir ... el 43è amb 1:34 , collons vaig patir com sempre amb aquestes bicis de roda gruixuda , la penya sap que ho fot amb poc més de 1h i surt a tota merda ... això sí , vaig disfrutar molt del circuit de 30 kms. amb una molt guapa i dura trialera de baixada , que em va trinxar de dalt a baix.

Molta gent coneguda a la Sortida , l'Amic Amat Artigas que evoluciona lentament però molt bé de la seva caiguda fa uns dies , la bona grupeta freebike , l'Amic Joan Roure & famili d'estructures JiG , en Francesc del Mavisa , el mític Xuminu , en David Parraga , etc...... va ser un bon dia de bike per acabar de trinxar-ho tot.

dues fotos d'ahir a Cassà



Molta Salut !!

4 comentaris:

sara novell ha dit...

Santa!!!!
4 dies i a sobre la bici de nou, que hi ha poca gent forta com tu!!!!
Recupera't i molts ànims!!!!
Records a l'Eugeni!!!!

Anònim ha dit...

així m'agrada, a patir amb els bikers.....a veure si encara et passaras a les rodes gruixudes, je je je.....

jordimasfepesa ha dit...

Quin crak!!
quan és obrint pas a sant celoni?

Charlie! ha dit...

Ostres, pobre Santa, segur que es recupera aviat i el tenim pedalant fort de nou amb nosaltres!!!!