dimarts, 21 d’octubre del 2008

SETMANA DE L'ENERGIA

Salut companys(e)s .

Avui, sortideta tranquila de 70 kms. per Hostalric , Tordera , Mas Altaba , Coll de Norri , Breda i cap a casa. vel/m de 30k/h amb una tarda de sol i calor que em sembla a mí que ha sigut ja la ùltima d'aquest any.

Avui amb la companyia del meu amic Joan Garcia i d'en Joan Calls que l'hem troba't d'estranquis estrenan't Pinarello Dogma , una flaca guapa de collons.

Avui he tingu't que anar a boxes per agafar la meva 2ª companya de rutines , posta a punt i gas .



Aquesta bici ès comoda ,però vaig molt millor amb l'altre.


foto al terme municipal de Tordera amb el Joan Garcia al darrera , fresc com una rosa.

************************

I com que tothom sap que aquesta setmana es celebra ès la setmana de l'energia... ha! que no ho sabieu?. no pasa reeeees. jo tampoc ,. Aprofito doncs per donar-vos quatre recomanacions perquè entre tots i totes tinguem un consum energètic més just.

Encara que jo també penso com tots vosaltres, que la sensibilitat amb nosaltres hi ha de ser-hi , però la sensibilització Medi Ambiental l'han d'aplicar els més poderosos....

Espero que us serveixi per ajudar una mica al planeta i si més no per ajudar-vos a estalviar quelcom.

MOLTA SALUT !

2 comentaris:

jordimasfepesa ha dit...

i quan és el concert??

b. ha dit...

Ben pensat, xec!

Per a fer aquestes coses de la xuleta només cal una mica de voluntat. Tot és habituar-se; sobre tot, amb això d'anar en bici, rodons!!! :-D

Salut i energia