dijous, 9 d’octubre del 2008

Salut maasais de la bicicleta, dels meus 2 dies de descans...... només n'he fet un.

Ahir dimecres vaig aprofitar molt bé la tarda plujosa per poder anar al Circ " raluy " que hi ha instalat a Sant Celoni amb les meves dues hooligans. Va ser genial, vaig mirar més les cares d'elles dues que no pas l'espectacle.

a dins del circ amb la Joana i la Laia

Un espectacle molt guapo fins aquest moment .... merda, rodes! pedals! vaig pensar com duri gaire aquest espectacle del monocicle em vindrà el mono i ja i som un altre cop amb la metadona.

fins a 6 cops va cambiar de monocicle la xavalina aquesta de 16 anys, collons una mica més i salto a la pista. un monocicle de 5 metres d'alçada!!!! i n'hi ha que a 50 cm. amb 2 rodes ja cauen ...

UNA CRACK !!!!

Doncs era d'esperar ... no he pogu't aguantar més de 48 hores sense pedelar i he queda't amb el Pere "que es prepara per la duatlò de Nuria" per poder anar a fer un tomb de ritme alegre per la mateixa zona que vaig anar jo dimarts.

st- celoni - la roca - collet -orrius - argentona - mataró - argentona - parpers - llinars - st. celoni. 70 km però amb molt de vent de nord i algua gota.


Pere Amadó , un crack del BTT i de les duatlons de muntanya . Però per sobre de tot un xaval de puta mare.

Ha!!! aprofito avui per donar-vos un blog molt novell , per mí que serà un dels millors. Sinó mireu vosaltres mateixos........http://oriolibernatprat.blogspot.com/

UNS FUTURS CAMPIONS

Molta Salut !!!