dimarts, 16 de setembre del 2008

Avui sortideta de 100kms amb la flaca per estirar les cames , i mirar com funciona l'altre part de cos, ja que encara porto morats al genoll i cotze esquerra de l'aterrisada del diumenge i encara tinc molèsties, 2 dies més i com nou.

Avui per la zona d'Arbucies hon he vist que el bosc esta molt sec i he pensat que si no plou no sortiran volets.


fent la dança de la pluja com els massais

Quan he arriva't a casa tenia feina.... tenia que netejar de dalt a baix a una de les meves nòvies, ara puc fardar i puc dir que en tinc 7 " com els bons massais" ... les altres les he muntat tant que estan ja a la residéncia.

PINARELLO F4:13 : la de competi de carretera

MONDRAKER PODIUM : la de competi de BTT

PINARELLO replica fassa bortolo : la de anar al curro i de recambi F4

MONARAKER FACTOR R: BTT de sortir a passar-ho bé i saltar.

MACARIO: la de fer rodons i recanvi per anar al curro

MEGAMO replica: BTT recanvi podium

LOOK Mi 80R: Aquesta BTT ès la ùnica que m'han dona't " per això la guardo "

DECATHLON city bike : La de comprar el pa.

PEUGEOT: BTT que tothom ha tingut a la vida, una clàssica

MONTY 215: de trial i ès de les nòvies que més estimo.

foto del meu territori massai particular i de les meves nòvies que s'han deixat fotografiar



molta SALUT!

7 comentaris:

vice sport ha dit...

Carai, jo també tinc una mica de garatget ple de bicis, pero tansols en faig servir un parell, les de competi de carretera i btt.

M'encantaria tenir una de trial, molen un tou!!! penja alguna fotu de la monty!!!

mercè ha dit...

Hola papi!!!
Per fi tinc linea Wiffi...ara ja puc animar-te i seguir tos els teus éxits!!! estic molt contenta per tu que comparteixis amb altre gent la il.lusió que tens per la bici...o les bicis???jijiji
Com tu molt bé expliques, això ja bé de molts anys ençà!!!

Tens molta força, endavant!!!!

Sempre estarè el teu costat, un petò.

XAVI NOVELL ha dit...

ei Joan, com va per Vilafranca.. la Monty està mig desmontada.. ja saps , coses que pasen... i si molt guapa , he passa't molt bones estones amb ella.

hola mami!!! quina sorpressa més guapa trobar-te aquí.
Ara ja no et molestaré més envian'te fotos XD!

sigues benvinguda , un petonas.

Anònim ha dit...

collons, aviat podras montar el museu de la bicicleta del baix montseny, deus tenir un garatge de collons per guardar tantes coses, je je je....

Xuminu ha dit...

quin garatge noi!!! Mitica la Megamo Replica jejeje

Salut!

Pau "Xuminu"

nikabike ha dit...

ja,ja,ja jo em kedo amb la d'anar a comprar el pa ...
Ah! I segueix regant els boscos catalans, que ho necessiten ;-)

TONI TIRADO ha dit...

Ets un privilegiat! De gaudir te tant espai!