dijous, 31 de juliol del 2008

UN CABRÓ a BANYOLES

Diumenge vaig anar a banyoles amb la gent del club tal i com ja vaig posar al post de diumenge, fins aquí tot ok's. Però aquest cop anava amb companyia , la del sr. GARMIN.
El senyor GARMIN serà a partir d'ara un company + d'entrenaments que espero que em funcioni, si no ja em sentirà EL CABRÓ ... perquè avui m'ha fotut una pallisa que he flipa't, que no ho veïa que estavem a 37º? .....

No ès pas que se'm hagi para't el contador i ara compri aparells d'aquests estranys que et diuen i fan de tot , però ès que un dels meus col.laboradors m'ho ha regala't i ho aprofitarem.

el sr. GARMIN.

La veritat ès que acostumat a entrenar amb els companys i a la meva bola, avui he fet la prova i el pavo aquest et posa les piles!!!! ... el millor ès que quan arribes a casa i et vols distreure davant l'ordinador tens un munt de coses per fer i mirar de l'entrenament ho sortida que has fet.

Aquí el resum del GARMIN de diumenge a Banyoles

lloc de sortida , hora , temperatura , alçada , velo. , vel.m. , mitja ... pa , pa , pa.



Aquí no pots enganyar a ningú ... ruta marcada exacte.


Al portar GPS et marca punt per punt el que fas i deixes de fer ... Aquest ès el punt per hon pasavem per davant de l'esglèssia de Porqueres.

i un cop a casa i si tens temps ...... ja pots flipar de tot el que et pot dir aquest pavo.

Però està clar que si vols fer-te entrenament currat's amb això flipes, el millor de tot ès que l'insultes quan no pots més i ell no et diu res ...jejeje.

*per cert , he obert una petita secció al Blog anomenada PETIT MERCAT, " al sud est del blog " hon algun dia podreu trobar quelcom de compra-venda relaciona't amb el tema bike , de gent propera .

SALUT.

4 comentaris:

b. ha dit...

Això del GPS t'obrirà tot un horitzó de possibilitats, ja veuràs! Però també tenen les seves llunes, com tothom... que si s'ha de configurar i actualitzar, que si s'esgoten les piles, que si perd cobertura, que si dóna punts "aberrants"... Mals menors, comparat amb la pila de camins, corriols i trialeres que et permetrà descobrir.

El CompeGPS te'l pots descarregar amb la mula; va força bé per a veure i putinejar els tracks. Encara que, pel que sembla, dóna certs problemes de connexió amb aquest Garmin Edge 605; potser la sol·lució és tant senzilla com descarregar els tracks a l'escriptori enlloc de passar-los directament al programeta de marres?

Vinga, no m'enrotllo més. ;-)

Bones rutes!

XAVI NOVELL ha dit...

Bea , collò que complica't ....
tranqui , jo lo mínim de lo mínim , i tens raò un altre trasto més a cuidar però ho intentarem, a veure quan dura.

molta salut

Karpas ha dit...

Pues a mi me duraria bien poco, el polar de estas navidades ya esta casi out of order!!

Por cierto, otro año volvere a los dolomitas, ya estuve hace 3 añitos en el Garda y solo hicimos de conocidos el Gabia y la verdad aunque no habia nieve como en Mayo kuando pasa el Giro, da igual, es con muchisima diferencia el puerto mas pepino que he subido, sobretodo por los paisajes en la parte final con el lago a la salida del tunel y sus 2400m lo dicen casi todo.

Disfrutalos!!!

Marcelo ha dit...

collons! ja hi perdo temps al blog i mirant blogs ,que només em faltaria això!

deu ni do la de coses que s'hi poden fer amb aquestos aparells... la veritat es que està a ordre del dia aixó i tard o d'hora s'ha de tindre un aparell d'aquestos...

que disfrutis dels ports italians Xavi...

salut!