dissabte, 22 d’agost del 2009

SE FINÍ

Avui dissabte m'he conformat amb estirar les cames tranquil·lament fent 110 kms per la zona de Parpers , Mataró i Collsacreu ... " al final no aniré a la cursa de Blanes " prefereixo acabar les Vacances fent tirada llarga amb els amics del CC Sant Celoni que fa molt de temps que no i vaig.

Se finí les Vacances !!!

Una llàstima , però és el que hi ha i és el que tots volem .. tornar a treballar per tornar a marxar l'any vinent fent el que més m'agrada trinxar-me la patata i disfrutar dels millors moments tant de dia com de nit ... és que aquest any també m'ho he passat TETA.
...Au, a disfrutar sobre la bici els que encara estigueu de Vacances , que jo torno de nou a agafar la rutina de curro i d'entrenaments.




MOLTA SALUT ... a fondooooo !!!

3 comentaris:

Noe SLopes ha dit...

jejeje, tu por mi zona, i yo por la tuya!!!

Mariona ha dit...

I el cap de setmana que ve crec que hi ha trinxada de patata per Ripoll, tan el dissabte com el diumenge?!!

sina ha dit...

Doncs t'hem trovat a faltar a Blanes!! Treient el cor per la boca, jajaja! ;-)