dimecres, 8 de juliol del 2009

COLLSACREU A TOPE !!!!!

Tant ahir Dimarts com avui Dimecres 90 kms fent sempre el port de Collsacreu i controlar la corva maasai hon demà MAASAIADA amb centenars de maasais de diferents punts de catalunya i de l'estranger !!!!! sÍ SÍ !!! la cosa està que vull !!!!!!!! ja no queda lloc per pintar , he vist gent acampada i fins i tot hi ha Autocarabanes!!!!

Així ès com està avui Collsacreu amb Pintades d'ànims de l'Eskamot Maasai de Mataró , a tope EDU !!!!

Serà Genial !!! com l'any passat ... jejejej , aquí la TV al tour del 2008 "col de Peyresourde " fent un directe amb supporters maasais d'Euskal Herria , Australia i com a català JO.

Alè , Alè , Alè !!!!

Per cert ... que faran 2 Voltes !!!!!!!!! ..... jijijijiji

Visca el Ciclisme i Visca Vallgorguina !!!

Disfruteu Molt i Molta Salut.

7 comentaris:

Mariona ha dit...

Jajjajaja a la corba Massai foteu-li una empenteta al Cancellara, que l'estaré esperant a Montjuïc per fer-m'hi una foto jajjaja

Gaaaaaaaaaassssss

sina ha dit...

Eiiiis, a pasar-ho bé!!! Jo els esperaré per aquí!!

Clara ha dit...

xavi a tope i a gaudir-lo, jo estare a la conreria per a veure'ls i intentére arribar montjuich per a rebre'ls i al divendres intetare estar en la sortida o en l'arrabasada, buf quines ganes ...En s veime

VISCA EL TOUR

van krujem ha dit...

yo estare presente!!! esto no me lo pierdo a que hora pasan?

Anònim ha dit...

Demà a rebentar collsacreu !!

Trueno ha dit...

VAMOSSSSSSSSSS ja els tenim aqui!!!! jo he vist camions de TVE a Sant Feliu de Guixols(suposo q pel tema de la senyal de televisio), jo em situaré per Santa Cristina d'Aro a l'entrada, quan portarant només 20km de carrera i a nomes 2km de la porta de casa, QUINS NERVIS!!!!

XAVI NOVELL ha dit...

Mariona:fotos al Cancellara ??... jajajajaj!!! el tiraré a terra.

Sina: NII a tope!

Clara : buff bonic portet avanç de Badalona , potser allà hi ha escapada!!!

Miguel: tu gas i cap dins del pilot Cabrón! que et veig a TV2 a l'Sprin...jajaj

Ànonim ; demà FaVa !!!

TUENO: Gas a la burra i a tope per La Costa també ... cal animar a tope perquè un altre any tornin .

a topeeeeeee Xavalins/es !!