dimarts, 23 de juny del 2009

St. Joan Bike 2009

St Joan , Festa Nacional dels Països Catalans hon Durant el franquisme es va tractar de posar fi a una festa considerant-la pagana i impròpia de la gent cristiana, però per tot arreu es va continuar clandestinament sense que es pogués frenar , De puta mare , doncs anirè a trinxar-me la patata.

per cert , aprofiteu per anar a la disco aquesta nit , que aquí pujar al podi no costa gens .... jajajajaja. i sinò mireu el meu company d'equip MaasaiTeam que vaig portar de Kenia fa 1 any per sant Joan.

Això sí , no aneu a entrenar l'andemà ja que altres companys maasais d'equip van provar-ho i ...

Apali , Alegría i Molta Salut !

3 comentaris:

sina ha dit...

jajaja! Menuda tajaaaaaa!

Clara ha dit...

Doncs Xavi va ser que jo, ni beure ni dur bici :( ...
Ja arribara la meva tajaaaa

vice sport ha dit...

jajja vaia tela amb el negre de la bici, si haugúes pujat ja.... uff jeje jo vaig fer bondat, que el veure es un mal vici i no sé que hi troba la gent...

Apa massai, ja ens veurem a la pedalada del corredor si la fan aquest any.