dilluns, 11 de maig del 2009

+ K SATISFET ... TERRA DE REMENCES 2009

TERRA DE REMENCES , com sempre felicitar a l'organització i el CC BAS per seguir any rere any amb aquesta trampera hon fa que aquesta marxa sigui avui la maxi-festa del cicloturisme a Catalunya.... gràcies !

Foto que he trobat i robat ja no ser d'hon , a la dreta en Lluís i en Diego del cc sant celoni


Ahir per fí vaig tornar a pedelar amb companyia !!! ho , quines ganes en tenia , moltíssima gent coneguda i també molts que em coneixien pel Blog i ès van interessar-se pel meu estat , a tots/es MOLTES GRÀCIES ! .

No gaires coses per explicar-vos , tenia tantes ganes de patir un altre cop al costat de gent que ....
només tenia un Objectiu, era patir i acabar , collons si vaig patir.
En cap moment vaig decidir apretar més del compte ... encara que quan ets allà intentes donar el màxim i vas veïent que la gent amb la que normalment ens trinxem junts marxen cap a davant i tu no pots ..... grgrgrgrg ...... però ara mateix ès el que hi ha , ara no puc més. Però tranquils que ahir era la tornada a la plaça i espero anar millorant aquestes pròximes setmanes.
La sortida com sempre , molts llops al davant que prometien uns marxa a ritme del bó , fava i molt de compte sense distreure's que la palla va cara.




Primer Port Capsacosta molt justet i de cul , però tranquil perquè eren pocs els segons del davant , hon de Sant Pau de Seguries a Ripoll erem un grup d'uns 4000 jejejeje quin ramat! , pujada a coll de Canes m'he mort ! pulsacions baixes i les cames que no i no ... s'han escapat i ja merda perquè m'he quedat inpotent veïent com marxaven " que i farem! " un no pot arribar i moldre, Bracons l'he disfrutat perquè amb el grup que anava he pogut pujar anar fent sense menjar-me l'olla i deixant enrera les males sensacions que portava avanç . De Bracons a Manlleu fava amb l'Amic Eugeni Serra i en David Pruna " ja uns clàssics companys de trinxeres " ... hon finalment Coll de Canes , que ès el que més disfruto , llarg i trinxador ... em trobo com un peix a l'aigüa , tindría de ser més llarg collons... ès allà quan pots veure la cara que fot l'Inista quan adelantes als que ès queden del grup del davant.

Al final ( tot i les anomalies que hi han a les classificacions finals ): aquí no deixa de ser un bon entrenament de 5h 14' encara puc estar content però ara cal anar millorant dia a dia per tornar a estar hon era. Només dir-vos que tant el que ha quedat 1º i 2º són del Poblat/territori maasai , sous lo puto crack's !!!!



la ùnica foto de paparachi aquesta , fent el tipic ball Maasai

Un cop finalitzada la Marxa a vingut el Millor , anar a Dinar a Santa Pau amb els companys i amics de l'equip munt_bike d'Arenys de Munt , hon no cal dir que són uns bons corredors i en el cas d'ahir uns bons Marxaires.... felicitats per l'equip de gent ben parida que teniu.

Avui Dilluns JO he descansat , però elles NO!


elles només s'han conformat amb 7 kms

MOLTA SALUT !

17 comentaris:

Pep Tatché ha dit...

Tu si que ets "lo puto amo".. me n'alegro molt de veure't a aquest nivell.. i no et cuidis més, que si segueixes així, quan estiguis "bé" no et veurem el pel.. ja ja ja!!!.. llegint la crònica sembla que hagis fet mal temps... collons 5:14 és un temps de nassos...

Noe SLopes ha dit...

Jaaa, me ha dicho un pajarito cuyo nombre empieza por J..aume, que te ha visto en el grupo de cabeza y te hizo una advertencia: Ni se te ocurra quejarse estando en cabeza de carrera!!!! juas juas juas
Un abrazo maasai!

XAVI NOVELL ha dit...

PEP: el temps esta bé , estic content, inclùs em pensava que seria pitjor. felicitats a tu per Remences i Per ser el Lider de la copa representant a Catalunya... tindré que parlar amb en Moradell que et faci un maillot de campió.

NOE; bona crònica la teva ... moltes cabres per Bracons oi? es dura però molt guapa.
ese J...aume jejejej, em va fer ilu trobar-me'l allà dins al merder! estava JO mig mort quan em va fer l'advertència !!! a la baixada de Canes vaig estar miran't en darrera per mirar si podia enganxar-se i posar-se al grup ,però pujant a Bracons ja no el veïa ... moltes FELICITATS als dos! uns molts bons temps, sou uns cracks!

Lluis Ciclista ha dit...

Hey Masai ! menos mal que no estas recuperado del todo que si no me sacas los ojos en el Bracons… soy un patata bajando y perdí tu estela. Todavía me descojono por lo de Gubi – xuminu
Hasta pronto makina

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Collons, Xavi yo no lo hice mal, pero tu estas ya otra vez de coña.
5h14´es un tiempazo.
Eres un fenomeno.
¿Aun puedes mejorar mas?.
Joder avisame que le pongo mas pegamento a los adhesivos de la bici para cuando pases no me los desenganches.
Felicidades campeon.

jordimasfepesa ha dit...

osti santa!! quanta penya!!!
segur que t'ho vas passar en gran cabró!!

Mariona ha dit...

Felicitats xavalí! Mare de déu de les 7 empentes: 5h 14'... i dius que és SENSE APRETAR????!!! Doncs si li arribes a fotre més canya, s'ensorra Bracons!!! On aniràs a fer mal el cap de setmana que ve?

Santi ha dit...

Et felicito pel resultat, que has fet. Això de moment amb marxa son per mi bastants km de moment, he de menjar poc i pair bé, va ser un dia genial. Felicitats a tots

SERGI MINGOTE ha dit...

eyyyyy crack! Em va fer molta ilussió veura que tornes a estar fet un "galgo".
Ahir va ser la meva primera Remences i em va agradar molt, quina passada Bracons ehhhhh???

Una abraçada amic. Et truco pel tema nostro!

nikabike ha dit...

M'alegro molt que et trobis amb ganes i que la recuperació hagi sigut un éxit. FELICITATS, T'HO MEREIXES!!

monica ha dit...

hola xavi, vaja q ja te vist en persona, jo dins la furgo q marxava, per cert felicitats i espero veuret a les goges. salut.

TRI-CAS ha dit...

Feliciddaes otra mas a la saca y sufriendo que es lo que mas te gusta no nos esgañes!!! Si no hay sufrimiento no te mola!!!!

Paso a paso y a tope!!!!

MAASAI POWERS!!!!!

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei Massai la foto es de somos una banda
Estas autoritzat a la publicació
enhorabona pels resultats

tri-famili ha dit...

Hola Xavi, va ser un honor saludar-te, vaig veure que ets el "PUTU AMO" de les cicloturistes, tothom et coneix!!!!
SALUT I KM

david malmeto ha dit...

Molt be, Xavi. 5:14 bufffff. No m'imagino jo fent-ho. Per a mi es un "tiempass". Ara ya nomes queda que continuar putjant. Feliçitats, makina.

Clara ha dit...

Bueno moltes felicitats, ja m'he informat del bé que et va anar aquesta marxa..Por em dónes, ja ja estes en forma, eh continua aixi

PETONS CRAK

Marcelo ha dit...

carreron Xavi!!! moltes felicitats!

a seguir aixi ;-)