diumenge, 8 de febrer del 2009

CURSA DE LA BISBAL

Son les 7 del matí ... sona el despertador BON DIA CATALUNYA!!!! i com sempre obro el meu llum.


encara que no us ho sembli .... ès el meu llum.

Avui amb ganes un altre cop tornar a fer maasaiades, aquest cop cap a la Bisbal d'Empordar. Ha sigut un matí frescot , he sortit de casa a -2º però a mesura que anava cap a la costa el fred ha passat 0º " ni fred , ni calor ".

Mentres estava fent els escalfaments he tingut una molt mala sensació al quadríceps dret amb una mini rampa que a mesura que pedalava cada cop la rampa i el dolor eren més considerables, he demanat crema a l'amic Patiño per escalfar el muscle però res de res , he estat a punt de no fer ni la sortida, però al ser 3 voltes he pensat de provar-ho.

Em sembla que el meu cap no ha tingut pas temps de pensar amb la cama en cap més moment , al veure que 200 maasais(e)s estavem a la sortida i tot a punt per donar gas. Quin stressssss amb tanta gent, una sortida molt ràpida i molta tensió dins el pilot , tothom busca la millor posició.

Ha sigut per mí una cursa dificil , dificil per poder trobar-me còmode dins el grup , tant anaves dels 3 primers com demanaves un cigarret , et giraves i ja anaves del cent cap avall .... però a mesura que els km's pasen jo ser que estic millor i alguna maasaiada hem fet a la segona volta.

Ha costat , però content de la feina feta i poder arribar un altre cop l'sprin massiu d'uns 50 corredors - al final : 90 kms a 41 km/h fent el 33 de la General i el 13 de la categoria M-30 , que vol dir Maasais 30. Només felicitar un altre cop al Jaume Morales i al Joni Rubio que han arribat en solitari davant nostre a 35 seg. classificacions - http://www.ciclisme.cat/clasificaciones/Social_de_La_Bisbal_1.pdf

i desitjar una molt bona recuperació als meus amics ciclistes http://joangalvezmasso.blogspot.com/ i també a http://alexmaymolopez.blogspot.com/ , Ànims XAVALOTE!

a l'espera de les moltes fotos d'avui....

Foto Presentació oficial temporada 2009 a la central de SALICRU.COM

MOLTA SALUT !!!!

11 comentaris:

daniel leiva posadas ha dit...

Xavi a ver si te apuntas con nosotro a la siguiente que me da que estas fuerte tio!! y nos metemo a palos !! por cierto que flipe de foto ,es autentica de verdad tio!! es tu lampara enserio?? no te pongas caxondo con la lampare he je je!! saludos crack!

Clara ha dit...

Estas fort...felicitats per la carrera i un plaer coneixet Xavalin

Eugeni ha dit...

Tu encara que et faci mal la cama, sempre endavant, ets un "senglanot" de collons!!!!

sina ha dit...

Osti Xavi, i pensar que en algún moment vas pensar en no sortir! Molt bé! has patit peró has tingut un resultat molt bo, eh?
El rendiment MAI! JAJAJAJA!
Felicitats noiet!! MUAAAAAAA!

No sé si és pq sóc noia peró jo no veig res més que una làmpara! jajaja, per la forma ja m'imagino que debeu veure peró m'esforço i no veig res més! Que fort!
Daniiii, tu al contrari, no? Jo crec que encara no t'has adonat que és una simple làmpara! jajaja!

Pati ha dit...

Xavi m'has desepcionat em pensava ke mencionaries les mitjes!!! jejejeje!!!!

Santi ha dit...

Molt bé crak veig que els Massais de Sota el Montseny esteu en forma així m'agrada, jo vaig fent mica en mica jejejje

Unknown ha dit...

digali a la Montserrat que et faci unes freges a la cama a veure si millores jajajaaj, per cert la foto de la capçalera segur q es la lampara??????

Mariona ha dit...

Va ser un luxe poder veure tants massais-fletxa ahir a La Bisbal!!! A la primera foto a vegades hi veig la làmpara i a vegades una altra cosa jajajja

xavi cherino ha dit...

bones xavi! avui he fet una bona sortida, passant per collsacreu i he vist una senyal de tallers salicru i m´has vingut al cap, encara que no he vist la nau aquesta tan xula de la foto. Pot ser eren uns altres. He pensat, encara m´el trobare per aqui entrenant..
apa, ens veiem! salut i kms!

XAVI NOVELL ha dit...

DANIEL: de ganes de sortir no em falten mai ... però quan comença la competi la cosa es complica i em falta temps per tot ... hasta per obril la làmpara!!!

CLARA: a tope i encantat de trobar-te xavalina, molts records.

EUGENI; salut MaasaiOT!!! com vas !!! collons com i aneu per allà dalt ... sou uns crack's ... una abraçada i records a la famili.

SINA: colons quin mal rotllo quan surts amb aquestes sensacions... però se'm gira el tarro i gasss, et pasa com a mi ... jo també veig la làmpara JAJAJAJA!!

PATI no pateixis que ja la tinc preparada ... jejejej " faltaven les fotos .

santi: na fent i na preparant la temporada sense cremar-nos el principi i controlant molt .... records Xavalote.

SANTI: estas fet un DIEGO !! GO GO GO ... ets un crack.

MARIONA : No et pots queixar de la mega presentació que et vai fer ... jejejeje et falta algú més?

XAVI: uffff 100 metres mes avall i trobaries la mega SALICRU i allà JO dins fent rodillos ... ja m'agradaria a mí , jejejejej. RECORDS !

Venacas ha dit...

Joerr quin crack , ja pots esta mig be que fots caña igual, jajja.
Jo al final no vaig anar aquest diumenge, no hem veia amb ganes a part de que no tenia la llicencia.
A veure si ens veiem a Bescano.
Saluttt!!