dijous, 26 de febrer del 2009

AMBIENT CICLISTA A LES CARRETERES ....

Salut Xavalins i Xavalines , avui Dijous ja ha sigut un dia d'entrenament quasi bé de primavera, amb bona temperatura i bona tirada ... ara només falta que allarguin el dia per fer més quilometres.
St. Celoni - Collsacreu - Arenys - Malgrat - Blanes - Tordera - Mas Altaba - Maçanet - Sils - Hostalric - St. Celoni + TPP al final 135 kms a un promig de 32 kms /h.
Només sortir de Sant Celoni ja m'he trobat al DANI i he canviat el recorregut per poder fer-la petar amb ell fins Arenys i m'expliqués les trinxades que es fot competint al país veï ... a l'alçada de Sils m'he trobat al PEPE_COHETE que he aprofitat per anar a saludar-lo i a controlar-lo no fos que entreni massa poc ( feia mala cara perquè només portava 230 kms) , dimarts en va fer 325 !!! ... ho_haveu_vist!!!!! la mare que el va parir.

Cal dir que quan fa caloreta la gent surt del niu que fa por !!!! avui ho he notat.... " a l'hivern som pocs " però avui ... així m'agrada, tothom al carrer amb les burres !!!... tant de bó tothom ho fes.

ens veïem Diumenge a les presses " Olot " , hon fem l' ùltima prova del Campionat Gironí , i aprofito avui també per anunciar-vos el BLOC del MAASAI_CUDI

MOLTA SALUT !!!!

5 comentaris:

Josep Codinach ha dit...

MASSAIADA GROSSA!

Veig que no et quedes curt de km... ja els vaig fotre ahir jo akets!! ja porto els deures fets! diumenge rostit com un pollastre cap Olot... ja riurem em el nostre amic, per cert, que puji la montse, l'amiga de la teu mare de feina... jajaja salut!

Anònim ha dit...

teniu idea de com es el recorregut d´olot???merci

Ferran Vila ha dit...

AAAAAAhhhhhh!!! quines ganes tinc de possar-me aquesta roba, estic fart d'anar fet una ceba i a sobre pasar fred. A veure que toca aquest cap de setman si vent, pluja, fred,...quin ivern. I a veure si canvien l'hora i ja puc fer algun entreno de bici entre setmana.
Salut Massai

XAVI NOVELL ha dit...

CUDI: Pollastre ens veïem a OLOT

ANÓnIM: les preses direcció anglès .. tot cara avall i despres els 2 portets " BON MATí" i carretera de nou cao a les preses sempre pican't cap amunt fins a meta. ENS veïem allà Xavalote.

FERRAN : doncs si que s'agraeix i més avui divendres .... buff quina calor! salut.

Noe SLopes ha dit...

Asi que eras tu? Pues si que es pequeño el mundo, jajaja
Cuando pasasteis, habia parado para comer la manzana, porque estaba a punto de pajara, pero tampoco queria comer barritas porque me quedaba poco para llegar a casa.
Pues nen, menos mal que no intenté acompañaros, no hubiera aguantado ni 1 km.