dimarts, 11 de novembre del 2008

BIKE KILL

Salut companys(e)s.
Avui com que plovia i tenia la feina feta ... he aprofitat per seguir treballant amb la DUNCON.

aquest ès el meu espai de treball amb la DUNCON


... i com costa treure la pintura !!!!

Al final de tant pulir he tret la llengua !!!!!!!!

Companys maasais al BIKE KILL


un cop fetes les DUNCONS , podriem fer unes Bike Kills

i fer el 1er bike kill a Catalunya!!!!

videos a: you tube ( bike kill )

fotos a : http://nyc.indymedia.org/en/2005/10/59352.html



BRUTAL !!!!



molta salut !!!!

6 comentaris:

Eugeni ha dit...

Sembla impossible, pero aquest gent esta mes "trinxada" que tu!!!!

Monik ha dit...

Jefe, tu tranki que l'operacio dunconmania esta en marxa. Tenim la comarca mobilitzada. M'asseguren que en uns dies et convertiras en el rei de la ferralla, jeje.

Anònim ha dit...

collons kin taller que tens....vigila no et passis amb la polidora a veure si li faras un forat nou al quadre, je je je

jordimasfepesa ha dit...

aquesta gent està sonada!!!! però mola!!!

Eduard ha dit...

Molt punkis aquest del vídeo!!! Salut des de la República Txeca.

XAVI NOVELL ha dit...

eugeni, tu i jo fem un team i ens els manjem amb patates.

jefa, ja tinc ganes de anar a la meca de les duncons !!!

beni , si no tens ganes de pedelar i vols fer braços ..... m'ho dius que compro una altre llima.

jordi d'aquests ens en fan falta uns quans a la nostre categoria !!

Eduard, fa fred a Prague? , sempre es maco sapiguer que hi ha gent llunyana que et segueix ... molts records desde Catalunya company.