diumenge, 7 de setembre del 2008

PUJADA al TURÓ de L'HOME' 08

Bonic dia avui diumenge per fer la 9ª Pujada al Turó de l'home, ès un dels actes programats de la festa major de Sant Celoni i com no... jo cap allà. "Sense tanta resaka com l'any passat" i Sempre acompanyat de gent coneguda del poble que m'anima i amb la molt bona organització del CC Sant Celoni. I Que per molts anys poguem fer-la companys!!!.

Bonica foto del grup de 15 corredors capdavanters entre ells els meus amics Josep Patiño, Albert Bañeres , Arnau Planas , Artur Prat , Miquel Gonzalez, Xavi Novell ;-) , en Frederic Hidalgo i l'Alex Maymo.



Molt bona actuació avui de l'Artur Prat , molta estona encapçalant la grupeta i posan't ritme de festa major.


Aquí jo amb en Frederic i l'Alex , ja uns clàssics d'aquesta prova que any rera any ens venen a visitar i a fer-ne de la prova quelcom més. Recordo que l'Alex ès el quí té el rècord de la pujada l'any 2005 amb 1h 14" 02'.

Tindreu totes les classificacions , fotos i Diploma " avia't suposso " i espero que la penya hagi disfrutat de l'encant del Montseny , que espero que no desapareixi i poder seguir fent-la any rera any.

-----------------------------------------------

Ser que en Josep Patiño a fet 2on , l'Artur Prat 3er , L'Hidalgo 4art? , En miquel 5è , L'arnau 11è? , l'alex 12è? jo el 14è????? no us ho puc confirmar , però tot i més a: http://www.ccsantceloni.com/ hon ells sí que ho saben segur.

en quan a mí.

m'han trinca't els mossos a l'alçada de font martina pujan't tant ràpid que han dit: no pot ser que un massai vagi així ..... i m'han fet aturar i bufar. 0,3 gr/l ufff!!! per poc. Però ha estat suficient perquè els meus companys s'escapessin.
Al final 1h21" , estic content ja que l'any passa't vaig fer 5 minuts més " més resaka , esclar " i com sempre molt content de trobar-me a coneguts , conegudes i poder disfrutar al seu costat.
molta salut i bona Festa Major !

4 comentaris:

SanTiago Pons ha dit...

Xavi,
Gracies per l'sms, estava fatal de son i no vaig contestar a ningu! gracies pel recolzament i felicitats pel turo de l'home!

TRI-CAS ha dit...

Otra mas a la saca!!!!
Esta me gustaria hacerla el proximo año!!!!
Aver si bajamos de 1h 10' je, je, je, ....

Abras1111111!!!!

Unknown ha dit...

Ha estat un plaer igualment, també t'enllaço i així et tinc controlat, i segur que ens veiem de nou!!!!

Karpas ha dit...

Que grande Artur!!

Saludos!!