divendres, 12 de setembre del 2008

BTT el CORREDOR

11 de setembre BTT llinars del Vallès


A la sortida molta gent coneguda , el Cristian Collados , Dani Camps , Jordi Roure , Lluis Martinez , l'Edu Filba , la Grupeta St. celoni , Grupeta Dondabikes...... Un total de 375 corredors per pasar una diada com deu mana, en un territori biker de tota la vida i un circuit dissenyat per la familia Misser que sempre ens ho fan passar d'allò més bé.



Aquest KOP jo no anava sol, tenia la companyia del meu company d'equip Biker en Pere Amadó, a la foto som els 2 ferraris que avancem per la dreta. La sortida com totes ... gas a la burra per poder començar la pujada ben situa't.

Exel.lent actuació d'en Pere , hon ja desde el qm.5 ja es va escapar amb el Cristian i durant tota la prova van anar de freg a freg per anar primer. Al final a falta de 2 kms. va reventar 2 cops la roda del darrera i les seves opcions a la victòria van desaparèixer. Quina llàstima !!! ... ets el millor Pere.

Foto del 1er Cristian Collados, Felicitats Xavalote.

I jo molt content de debutar aquest any amb la BTT i posar-me una mica a prova amb aquestes bicis tant gruixudes " qui em va parir !!! que dur " vaig arribar a meta amb la patata i l'esquena trinxades, al final el 16è i 40 kms. amb un temps d' 1h51" , estic satisfet. Veig i noto que no tinc gens de xispa per poder seguir els màquines, estic fet un hippie!!!! els 18.000 kms que porto a sobre aquest any faran que aixó del BTT sigui durissim ... però a disfrutar s'ha dit i gas.

així que: aquest diumenge a trinxar de nou la patata.

http://www.ocisport.ne/

Aquest ès el panorama que em trobaré .... ai pobre de mí , 2 voltes en un circuit de 35 kms. acompanyat dels millors bikers Catalans entre d'altres.

Molta Salut.

4 comentaris:

albert ha dit...

llastima que tinguis l'enquesta tancada, m'hagues agradat poder votar a favor de la oficialitat de les seleccions catalanes.
et convido a entrar i votar al meu blog (albertenbici.blogspot.com). potser hi ha quelcom que t'interessa.

b. ha dit...

Bona estrena, Xavi! I no res, segur que diumenge va rodat!!! ;-)

Parlant de hippies, què tal el "ji-pi-ese"? Es va portar?

Salut a dojo i records.

vice sport ha dit...

bona carrera si senyor, jo anava amb els radis del darrera practicament sueltos, me n'he adonat avui mentre la netejava, pa abernos matao!!! ja deia jo que marxava de tant en tant... pensava que auria enganxat alguna pedra.

Ma mare es va quedar esgarrifada cuan vas parlar amb mi, es pensa que ets una mala influéncia jajjaja no descarto la possibilitat xD

Anònim ha dit...

35 Km no....40 com a mínim. Es un circuit que s'adapta al 100% a un carreteru com tú, amb molta pista per poder rodar amb la cassola....