dijous, 24 de juliol del 2008

XINO XANO

Recordo a la penya que demà qui vulgui venir a fer una pujada i baixada molt i molt tranquila a les fosques fins a dalt del turó de l'Home i està convidada.

Sortim a les 21h. " puntuals" desde la Plaça del comtes del Montseny ( Sant Celoni ) i cap a munt , un cop a dalt a 1700 mts. ens fotem l'entrepa que tothom s'ha de pujar, i després amb molt de compte cap avall ..... Recordo que això no es cap prova compatitiva ni res per l'estil, només ès una trobada d'amics ciclistes.

Molta Salut !!!!

5 comentaris:

rogero ha dit...

osti, estaria molt guapo po em fot una mica d cosa pujar allà de fosc! a més no tinc iluminacio! cotxes, carretera, jo, buf, jeje

Mariona ha dit...

Foteu-vos protecció "llunar" jajajjaja... Ha de ser molt xulo!

Maria ha dit...

Xavi, aquest diumenge veuré al Miquel....li donaré records de les teves parts!...jeje

Anònim ha dit...

em sap greu, però no vindré pas, jo ja tindré prou la meva marató nocturna aquesta nit, je je je....

van krujem ha dit...

jajajj pero que buena idea, voy ha organizar una salida nocturna, se llamara de casa a la disco y de la disca a casa, os podeis apuntar ya mismo, un saludo xavi y ten cuidado en la bajada