diumenge, 15 de juny del 2008

El BTT un bon negoci !!!!

Salut Xavalin(e)s.

Foto BTT COMPEX

Doncs sí, avui Diumenge al final , tal i com vaig dir m'he decidit agafar la bici de rodes amples amb pose de sofà per anar a Argentona a participar a la 1era BTT COMPEX.

I Tot amb la molt bona companyia del bon corredor de la Garriga però ara ja Celoní l'Albert Marrodan, que deu ni dor ja els anys que fa que ens coneixem en aquest món de donar pedals.




L'albert i jo un cop acabada la prova.

A les 9:00 ens hem trobat 600 corredors!!! a la sortida " impressionat " ès molt l'ambient i l'afició que hi ha amb la BTT, ja que arreu de catalunya també es feien moltes altres proves ... així m'agrada nanus ,tothom en bici !!!!.

Moltes cares conegudes a la sortida com sempre, entre elles la del Josef Ajram , Peio Ruiz Cabestany , en Jordi Roure de Mataró " 2 -post. "..... deu ni dor també la de calers en bicicletes bones i material que corre, El BTT un negoci !!!!!!.

En quan a la prova , avui tampoc era dia per anar al 100% ja que tenia clarissim que jo amb la BTT res de res , les proves de carretera que faig i els entrenaments són totalment diferents per fer un bon paper però com sempre em sortit follats i gassssss a la gorda. El corredor del RocaBikes " Edu Filba - pos.1 " s'ha encarrega't de tivar la corda dede la sortida fins l'arribada , Felicitats company.

Jo, he comença't també desde el principi a bon ritme amb la companyia del Josef entre d'altres, ocupant ja les primeres 10 posicions ...... però el circuit no era pas per globeros , feia temps que no feia quelcom tant durillo però atractiu , 2 voltes de 17 kms de trencacames . Com sempre m'he comença't a trobar bé cap al final, que i farem..... algun dia en faré d'aquestes de resistència per mirar com va ...... Quan he entrat a meta m'han dit que he fet el 5 ho 6 més igual , tampoc era cap cursa , ara que tothom va com una moto ........... i ben fet collons!


Amb el Josef , i el Peio

i res, que content de fer quelcom de positiu avui, i espero tothom tingui una molt bona setmana de curro , d'entrenament i de SOL per poder afrontar el màxim els propers objectius ....

SALUT !!!!

7 comentaris:

Monik ha dit...

A La Garriga hi ha molt bona gent. Jefe, molts records a l'Albert de part meva.

b. ha dit...

Caram! Avui, que vaig una mica de crani amb la feina, encara no ho havia vist! L'Edu, 1.er classificat! Enhorabona, company!!! :-D

Xavi, déu n'hi do, també. Segur que als recorreguts més marató els hi trobes el punt!! De fons i tècnica, vas sobrat. Per a mi, són la BTT en estat pur...

Apa, SALUT a dojo!

Mariona ha dit...

Segur que les roques han quedat pulides per allà on has passat ;-)

rogero ha dit...

cullo tu, deu ni do com li fots...normal que no et vegim no em deu donar temps ni a fixar les cales q ja deus ser a 10km...

TRI-CAS ha dit...

Makinaaa!!!!!
hasta en btt y dando el cayo!!!!!

forçaaaaa!!!!!
El viernes a la QH, madre lo que nos espera!!!!!

XAVI NOVELL ha dit...

JEFA: a la Garriga, oi tant! ... records de l'albert =ment.

BEA: Espero algun dia provar això de la llarga dist de BTT i trobar-hi quelcom guay.

MARIONA: a tope!!! va molts ànims que ja et queda POC, Segur que trionfaràs, pensarém amb tu i et donarem energia Catalana " la millor"

ROGERO: NO pas, es questió de pedelar fort i tencar els ulls fin l'arribada...jejejej. i erets tu?

III-CAS: Xavalin, molta força a la QH una de les millors marxes que hi ha , a disfrutar-la a tope.
Jo m'espero a fer-la més anys " cada any dic el mateix " crec que encara no la disfrutaria com cal , perquè aquí l'ho maco ès mirar l'entorn i jo d'això encara no en ser.


SALUT !!!

van krujem ha dit...

xavi bravo , hasta en la montaña dando por saco, bueno haber si nos apuntamos alguna de montanbike, pero yo soy muy malo y peligroso, un saludo


PD, te he visto en la revista de ciclismo en ruta