dilluns, 19 de maig del 2008

JOCS INTEREMPRESES 2008

El proper diumenge dia 25 de maig , per 3er any SALICRU hi serà present.

Els Jocs Interempreses són una OLIMPÍADA EMPRESARIAL SOLIDÀRIA, organitzada per a32 events que es celebra anualment a Catalunya i que està oberta a totes aquelles organitzacions que vegin en l’esport una forma més de fer-se presents en la societat. Per a l'edició 2008, han escollit el programa cuida'm de l' Hospital Sant Joan de Déu.
http://www.jocsinterempreses.com/2008/cat/index.html

* JO aquest any no puc participar-hi, estic fent la BPB així que moltes gràcies i molta força solidària als meus companys. Santi , Pere i Jose.

FOTOS 2007


minuts avans de la sortida

500 participants a la sortida... em trobeu?


a l'arribada: "jo" , l'Ivan , Pere , Jordi , Santi i en Roc petit


jo fent el discurset , SALICRU va guanyar el premi a l'eficiència esportiva

medalla d'or , medalla de plata , trofeig a millor equip de BTT , i trofeig com a millor empresa amb eficiència esportiva 2007.

us animo a tots/es a participar d'aquest esdeveniment esportiu solidari anual.

SALUT.