dimarts, 29 d’abril del 2008

VENT del PLA

DIMARTS 29: st. celoni - hostalric - st. celoni - hostalric - maçanet - sils - hostalric - grions - coll de norri - VENT del PLA - st. celoni 98qms.

Entrenament de dimarts amb el típic trio del baix montseny : en Joan, en Pere i jo .
Un bon grup d'entrenament , ens ho pasem teta .... els entrenaments amb gent així són collonuts.

Amb en Joan ja fa anys que anem junts, vaig anar a corre el 1992 el 1er campionat de catalunya de BTT amb ell i fins el dia d'avui el tio gas a la burra... ès una màquina.
En Pere ès un gran esportista de tota la vida , un bon ciclista, especialitzat més en el BTT , però a la carretera ..... bufffff . Segurament l'anireu veïent el meu blog perquè aquest any està fent uns entrenaments de qualitat molt bons .... jejejej i de segur que més d'un podi aconseguirem.

Mai més ben dit... avui un vent de mil dimonis... buf... he agafat rampes i tot baixant de coll de norri a Breda poble conegut per molt de vosaltres com a " Vent del Pla ".
hem pasat per davant de Can Rata a tot gas!!!... no ens ha vist a pasar ni l' Esverlana.
BREDA


http://pieraedicions.com/dadesbreda.html


Em sembla que en Pere avui no s'ha cansa't ....jejejej


Amb en Joan , lluitant contra el vent.

SALUT !!

3 comentaris:

van krujem ha dit...

joder no veas como entrena la peña, eso es bueno, te voy ha alistar en mi comando , despues de lo de montmelo ,jajajaj solo te falto sprintar a raikonen o meterte en el circuito, a liarla a lo grande, un saludo y nos vemos en remences si puedo ir, buscame en los avituayamientos, jajaja

Eugeni ha dit...

Hola Xevi!!!

Com van les ungles? Espero que et recuperis ven aviat!!!

Tas apuntat a la BPB? tens fins al 5!!

Mariona ha dit...

Bons entrenaments! A partir d'ara crec que passaré de Collformic i aniré cap a Montmeló pedalant. Però m'has de dir com m'hi puc colar gratis! jeje